Geoblog.pl    glinki    Podróże    Australia 2007    jedziemy do Australii - początek przygotowań
2007

jedziemy do Australii - początek przygotowań

Polska, Warszawa

M:Ustalilismy już termin wyjazdu do Australii. Wylatujemy 15.11 wracamy 7.12. Zarezerwowaliśmy wstępnie bilety w KLM za 4760 zl , poszukamy jeszcze w przyszłym tygodniu w innych biurach w tym we wspominanym na innych blogach Cathay Pacific. Wczoraj złożyliśmy podanie o wizę elektroniczną. Według informacji na stronie czas oczekiwania dwa tygodnie. Rezerwacja biletów nam się kończy 5.10, ale spróbójemy to przedłużyć. Czekamy teraz na informacje z Australii czy mamy dosyłać dodatkowe dokumenty, typu PITy, wyciągi z konta jak w opowieściach innych globtroterów którzy odwiedzali Australię. Jak zwykle planowanie i załatwianie wszystkiego zostawiliśmy na ostatnią chwilę więc mało czasu już się robi. Ale jak zwykle wiem że wszystko zdazymy i nie ma co się stresować. Zaczynam czytać blogi podróżnicze po Australii i Lonely Planet który pożyczyliśmy od kolegi.Przygotowań nadszedł czas.

chmiel
chmiel - 2007-10-02 13:38
Powodzenia!
Ale 3 tyg. to stanowczo za krótko jak na tak wielki kontynent!

glinki
glinki - 2007-10-03 07:54
wiem ze za krótko, ale kto powiedział że jeszcze tam nie pojedziemy?. Teraz zwiedzimy część , następnym razem kolejną część, mnóstwo czasu przed nami:) A teraz mam dokładnie 16 dni urlopu, poza tym niedawno zmieniłam pracę więc i tak cud że dostałam 3 tygodnie. Bardzo fajny Wasz geoblog, napewno dużo skorzystamy:) Juz korzystamy zreszta podczas przygotowań. pozdrawiam serdecznie i dzieki za cenne rady na geoblogu:)

chmiel
chmiel - 2007-10-12 23:14
Hehe, Ania też zmieniła prace tuż przed naszym wyjazdem do Au. I też z duszą na ramieniu prosiła o urlop. Dzisiaj mówi, że już by jej tyle nie dali i bardzo się cieszy, że wtedy się odważyła.
Trzymajcie się, będziemy śledzić Waszą podróż.

Rudencja
Rudencja - 2007-10-19 18:48
Hej!
My też śledzimy! Służymy radą jakby co :-) Ale zgadzam się z Arturem - 3 tygodnie to mało. Ale pewnie tam kiedyś wrócicie. My też!